====== Dlaczego nie mogę wykonać płatności online ====== Czasami zdarza się, iż blokując wyskakujące okna w serwisach internetowych (np. wyskakujące reklamy), uniemożliwiamy tym samym wszelkiego rodzaju przekierowania do innych serwisów. Tak też dzieje się często w przypadku płatności online wykonywanych w aplikacji WebEWID. Gdy przy próbie wykonania płatności, system nie przekierowuje nas na żadną stronę, powinniśmy zwrócić uwagę na powiadomienia, które przeglądarka nam wyświetla. ---- **//Mozilla Firefox://** {{:faq:okno1.jpg |Widok fragmentu okna przeglądarki z zaznaczonym na żółto komunikatem o zablokowanych wyskakujących okienkach}} - pojawienie się żółtego paska na górze informuje nas, że zablokowane są okienka wyskakujące. {{:faq:okno2.png |Widok opcji zezwolenia na otwieranie wyskakujących okienek}} - możemy zezwolić przeglądarce na wyświetlanie okienek dla tej witryny, naciskając przycisk "Opcje", a następnie zezwolić na wykonywanie tej czynności. ---- {{:faq:okno3.jpg |Widok fragmentu okna przeglądarki z zaznaczonym na czerwono miejscem wejścia do opcji zezwalania na otwieranie wyskakujących okienek}} - możemy również wejść do tych ustawień poprzez ikonkę umieszczoną przy adresie strony ---- **//Chrome//** ---- {{:faq:chrome1.png |Widok fragmentu okna przeglądarki z zaznaczonym czerwoną strzałką miejscem pojawiania się informacji o zablokowanych wyskakujących okienkach}} - w przeglądarce Chrome, gdy zablokowane są wyskakujące okienka, pojawia się ikonka z małym czerwonym krzyżykiem ---- {{:faq:chrome2.png |Widok okna ustawień blokowania wyskakujących okienek}} - należy w nią kliknąć, a następnie zezwolić adresowi WebEWIDa na wyświetlanie wyskakujących okienek